tisdag 3 september 2013

Tisdag

Solen skiner, det har varit en bra dag och jag har både tränat och tagit en långpromenad med lille V och store W. Jag märker sån skillnad på dagarna jag fokuserar positivt, affirmerar när jag cyklar till jobbet, drar upp smilbanden och ger mig den på att vara positiv på jobbet. Det blir bättre dagar, liksom!

Dagens pass drog jag av hemma i gymet medan grabbarna lekte på övervåningen. Jag skäms nästan för att säga det, men jag snodde fredagens pass från... crossfit Skövde. TACK återigen, på torsdag kommer jag och tränar i boxen!

Dagens WOD
 
Teknik/Styrka
Double unders (jag är urkass på detta, klarar max 3 i rad, måste öva!)
5 rounds for time:
50 Jumprope (Single)
20 Sit-ups
10 Burpees
Check-out:
Foamroller


                                Me and my jumprope

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar