torsdag 26 september 2013

I love yoga

Hur mycket yoga kan man egentligen göra på en dag? Idag har jag yogat massor, jag kan inte sluta. Jag har försökt mig på huvudstående, dansaren, jag har stretchat baksida lår och töjt igenom kroppen. Jag älskar yoga och jag är så lycklig att yogobe finns. Och så har jag mediterat så klart, och gått, gått och gått. Och blivit blodgivare. Och nu är jag helt slut och ska snart sova.

Pusselbitarna börjar falla på plats, jag börjar så sakteliga repareras igen. Varvar ledsenhet med ilska och ilskan känns skön, för det är i mitt fall bättre än att vara likgiltig. Jag har känslor, jippi!

Imorgon väntar taktil massage. Undrar varför man inte vårdar sig själv så här noga jämt, man själv är ju ens viktigaste person. Från och med nu ska jag alltid vara så här snäll mot mig själv, inte bara i kris. Godnatt internet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar