söndag 3 november 2013

Home sweet home

Efter 5,5 timmar i bil hem från Sälen kände kroppen för frisk luft och att svettas. Äntligen! Innan jag hann tänka var träningskläderna på och jag tog mig till stadens backe för backintervaller. Det känns alltid som en bättre ide innan än när man väl är där... Men det går i alla fall fort och känslan efter är härlig. I did it, liksom! Det blev 5 varv i långa backen och sen styrka i utegymmet. Holy smoke vad slut jag var, hade inget bra bränsle i kroppen heller. Men så skönt det är, jag älskar backar (hatälskar då).

Efter en långhelg med fjällvandring och detta pass kändes benen ömma och trötta så jag avslutade med Milla Floryds pass "Kärlek till fötter och vader" på yogobe.com. Aj!

Ner och upp, ner och upp...

Aj! Har ni aldrig testat skumrulle, gör det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar