onsdag 28 augusti 2013

Utvärdering...

Ja, det gick ju så där. Jag som tänkt slänga ur mig komplimanger till höger och vänster fick nog inte ur mig en enda. Och negativt var det på jobbet, och inte sa jag emot och undanbad mig allt det negativa. Hmmm, hur kan jag ändra på detta?

Utmaningen fortsätter imorgon på min lediga dag. Min Lotta dag, min ego-dag. Hur som helst tänker jag skämma bort mig själv, det blir antingen ett tufft pass på Crossfit Skövde eller en dag för att göra to-do-listan lite kortare.

För att kompensera kommer här lite komplimanger till denna onsdag:

Vilka härliga lektioner och vilka härliga elever jag har haft idag!
Vad duktig sonen var när han gick hem själv från fritids och väntade på mig i två timmar!
Vilket underbart väder det är!
Tänk vilken god pesto vi svängde ihop på 2 minuter!
Bästa känslan kvällen innan en ledig dag: en slapp kväll framför TV:n med ipaden i den ena handen och iphonen i den andra, och maken och hunden är bortresta.
Åh, vad lyxigt det var att ta ett härligt bad och läsa en hälsotidning i lugn och ro!

Vad har varit bra med er dag? Blev det några komplimanger för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar