torsdag 29 januari 2015

Tävling!

Jag vet ju hur glad jag blev när jag vann för ett tag sen så jag tänkte passa på att ge någon annan chansen att glädjas. Inte för att jag har någon aning om jag har läsare som är vinnarsugna men som vi säger i min familj: "skrew it", jag testar! Jag gillar tanken på att skicka vidare.

För ett par veckor sedan vann jag ju en massa fantastiska grejer från ELW (Apoteksgruppen), ett helt stort paket fyllt med grejer:


Bland annat vann jag dessa: schampo och balsam, parfymfria:


Eftersom jag är trogen det schampo och balsam jag använt jättelänge och bunkrade galet mycket av i USA sist behöver jag inte dessa. Och eftersom jag dessutom bara tvättar håret en gång i veckan så kommer jag ha kvar av mitt amerikanska schampo tills jag går i pension eller nåt.

Hur som helst, är du sugen på att vinna detta paket, lämna en kommentar till detta inlägg med var i världen du bor. Självklart ska du inte lämna ut din exakta adress, men land, stad, by, län eller vad det nu är går bra. Det vore roligt att se var några av mina läsare bor!

Senast söndag kväll vill jag ha ditt svar om du vill vinna.

Lycka till!

6 kommentarer:

  1. Men vad kul med en liten tävling. Jag vill gärna vinna, men tre långhåriga döttrar så har schampoo och balsam en rykande åtgång. Jag bor i Karlskoga.
    Så fint att du vill skicka vidare, det kommer att komma tusenfalt tillbaka till dig. Kram♥

    SvaraRadera
  2. Från Östersund :-)

    SvaraRadera
  3. Hej, lite utanför sthlm, i grönskande område.. ;)
    Jag är också nyfiken på vad det var du köpte i USA, har för mig att du skrev om det i ett inlägg förut..?
    Vilket fantastiskt paket du vann, roligt!! Fin tanke att skicka vidare det man inte behöver. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Det var en jättefin vinst! Schampot jag använder är Organix moroccan argan oil. Kram!

      Radera
  4. Hej Lotta! Läser din blogg och jag kommer ursprungligen från Stockholm men bor just nu i Skåne!! /Helene

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten och så fint att dela vidare! Jag bor i Örebro och vinner gärna :)

    SvaraRadera